skip to Main Content
Onze belofte aan jou: Betere conditie Meer spierkracht Zichtbaar afvallen Soepelere spieren Beter revalideren

Mensen willen gezond en energiek zijn, zich fit voelen,een goede weerstand en conditie hebben en slank zijn.

foto-fitindriemaanden

De basis bij de Fit in Drie Maanden training is het trainen van het hele lichaam door middel van je eigen lichaamsgewicht. Dat maakt de training voor heel veel mensen goed te volbrengen. De training duurt drie maanden en we bouwen alles op.

Een impressie van wat we gaan doen:

  • De kracht van sporten in een groep ervaren
  • Meten van kracht, conditie, lichaamsopbouw aan het begin en aan het eind van de drie maanden
  • Afvallen zonder lijnen
  • Bewust worden van gezonde voeding
  • Spiergroepen ontdekken waar je het bestaan niet van wist
  • Je persoonlijke kwaliteiten herkennen… hoe maak je daar gebruik van?

In een groep train je naar je eigen doel toe, bijvoorbeeld afvallen, sterker worden, plezier in sporten hervinden, buiten zijn, onder de mensen komen. Het enige doel dat telt is dat van jezelf.

We trainen drie keer in de week

  • Hardlopen, bouwen we op van 0 naar 5 km
  • Fit-circuit, we trainen het hele lichaam met afwisselende oefeningen. De kracht ligt in rust afwisselend met inspanning, waardoor je conditie in sprongen vooruit gaat.
  • Bootcamp, 100% uit jezelf halen. We trainen met boomstammen, rennen en springen OER sport.

Het trainingsteam bestaat uit een trainer, een ervaren fysiotherapeut en een voedingsdeskundige.

Starten is de enige manier, wacht niet tot je conditie al op peil is, of al kilo’s lichter bent. Met ons programma helpen we je hierbij!
Bootcamp 1234647_534691096601175_823280487_nFit in Drie Maanden

Geen training is hetzelfde!

 

Back To Top
Zoeken